Friday, June 8, 2012

დჯსჰფასჰფკლადჰნორხდა,ნ

დღეს ჩემი მეგობრის დაბადების დღეა
:)
ჰხო, მეგობრის...
თუ შეიძლება მეგობარი ეწოდოს ადამიანს,
რომელიც
10-15 წელია არ გინახავს...
რომლის ქმარსაც არ იცნობს,
რომლის შვილებიც არასდროს გჭერია ხელში...
არადა დღეს მართლა მისი დაბადების დღეა
მისი - ანუჰხთ მეგობრის...
რამდენი ადამიანი წარმოგიდგებათ თვალწინ, როცა სიტყვა "მეგობარს" გებულობთ?
ერთი?
ორი?
არცერთი?
ვერ გაიხსენეთ?
არა უშავს...
სხვა გაგიხსენებთ...
დღეს ჩემი მეგობრის დაბადების დღეა
და
მე არ ვიცი ნომერი, რომ მივულოცო
არ ვიცი სახლი, რომ მივულოცო
არ მაქვს მისი მაილ, რომ მივულოცო..
დღეს ჩემი მეგობრის დაბადების დღეა და
მახსოვს, რომ დღეს ჩემი მეგობრის დაბადების დღეა...
უბრალოდ, მახსოვს
და
რაღაცნაერად გული მიფრიალებს,
რომ
მისი დაბადების დღეა...







 ჰხვალ ჩემი მეგობრის ქორწილია...
ჰხო,
მეგობრის...





ზოგჯერ ცხოვრება ძალიან იფერებს რომ ცხოვრებაა და ისე იქცევა, თითქოს მართლა ცხოვრება იყოს....


მეღიმილება
ჩემთვის
დრო
და
დრო.....



No comments: