Wednesday, April 6, 2011

რწერწერწ


შეგონება # 39824848

არასდროს გადადო ბლოგზე დაპოსტვა თუნდაც 5 წუთით, რადგან ის ემოცია, რომელმაც გაიძულა ბლოგზე შემოსვლა და წერა, აღარასდროს განმეორდება....


ბუნებაში არაფერი იკარგება უკვალოდ


აი, ის ემოცია რომელიც ახლა ჩემშია, ვიცი რომ არ დაიკარგება

და

თუნდაც ამ ნაწერად დარჩება,

მაგრამ

ნეტავ ის ფიქრები სად წავიდა, გუშინ რომ შემომაფიქრდა

და

მე კი დაწერა დამეზარა...


დღეს ვიფიქრე, რომ ყველა სიტყვა და ყველა ფიქრი და ყველაფერი

რაც წარმოითქმება და იგრძნობა და იფიქრება

ენერგიად გარდაიქმნება

როგორც მზეში წყალი ორთქლდება

და

მერე წვიმის არა და ისევ ემოციებისა და ხასიათებებისა და მოვლენების სახით

თავზე ჩამოგვაწვიმდება...

ჰხოდა ახლა ვცდილობ ცუდი აღარაფერი შემომაფიქრდეს

დაე იყოს მუდამ მზე

ჩემს თავსა ზედა....


კიდევ ერთი აღმოჩენა # 4903724972

არახალია, ძველია

მგონი ბედნიერება ასუქებს

მე კი მუდამ მინდოდა გამხდარი ვყოფილიყავი

და

ანუჰხთ რა ვქნა, უბედური ვიყო?

ნურას უკაცრავად :\


ყოველდღიურად მრწმუნდები, რომ ადამიანს საკუთარი თავის მართვა არ შეუძლია

და

რა სისულელეა გარემოს მართვაზე ფიქრი....


გუშინ სადღაც ამომეკითხა, რომ ისაო...

ადამიანი რომ ძილში ხელ/ფეხს ამოძრავებს უცაბედად იმის ბრალიაო, რომ ტვინს ჰგონია თავისი პატრონი მოკვდაო და ცდილობს გამოაფხიზლოსო...


ჰხოდა აი ამ ერთი შეხედვით ჩვეულებრიოვმა ფრაზამ, რომელსაც მეეჭვება რეალობასთან კავშირი ჰქონდეს რარაცნაერად ძალიან ჩამაფიქრა...

ჩაფიქრება კი ყოველთვის თავის თავში მოიცავს სიხარულსაც და მწუხარებასაც

ჰხოდა

ანუჰხთ მართლაც და სასიხარულოა ის, რომ მაშინაც კი, როცა მე მძინავს არსებობს ვიღაც,, ვიღაც რა, ტვინი, რომელიც ჩემზე ზრუნავს და ეშინია არ მოვკვდე... და რა მაგარია, მე მძინავს ვისვენებ და ის კიდე დამყურებს და მაკვირდება რამე არ დამემართოს... მაგარია... საყვარელი ტვინი...

მაგრამ აი ახლაც,ამას რომ ვწერ და ვფიქრობ, ტვინი რაღაც განყენებულ, დამოუკიდებელ არსებად წარმომიდგენია, ვიღაც სხვად, რომელიც ისა... არადა ეს ხომ ტვინია, ჩემი ტვინი, ჩემი ტვინი კი არა, ეს ჰხომ მე ვარ... მაგრამ თუ მე ვარ, მე მძინავს და ტვინს ღვიძავს როცა მე მძინავს და ანუჰხთ რა გამოდის...

რა გამოდის და ის რომ საკუთარი თავიც კი იმდენ უცნობ ერთეულებს შეიცავს, რომელიც ჩემგან დამოუკდიებლად მოქმედებენ და არსებობენ და არ მემორჩილებიან, რომ.... და სხვებზე რაღა უნდა ვთქვა... სხვებისგან რაღა მოვითხოვო..


რთულს...



სხვა არაფერი, ვარ ძველებურად


შენ რას შვრები, როგორ ხარ


სად დაიკარგე....

1 comment:

Anonymous said...

- mec aramiShavs var ra...))kai narkvevi iyo.)