Friday, November 13, 2009

*


ცხოვრებაში ერთხელ მაინც

ალბათ,

ადამიანი გაახელს თვალებს

და

იფიქრებს:

” და აი, მე ვარ იმაზე უფრო წარმატებული ადამიანი,

ვიდრე ჩემს ასაკში სხვები არიან..

მაქვს საქმე და სამსახური

რომელსაც სიხარულით ვაკეთებ,

ვიპოვნე ცხოვრებაში ადამიანი

რომელიც მავსებს,

მყავს შვილები, რომლებიც ჩემს ცხოვრებას კიდევ უფრო ლამაზს ხდიან,

არიან ადამიანები ჩემს გარშემო,

რომლებიც მიყვარან...

ჩემი ცხოვრების ყოველი დღე

ერთმანეთისაგან განსხვავებული და მრავალფეროვანია,

ვგრძნობ, რომ

ისევე საჭირო ვარ სხვებისთვის,

როგორც ისინი არიან ჩემთვის,

ვიცი რომ

ხვალინდელი დღე 

იქნება

უფრო,

ვიდრე დღეს....



და  ამ ყველაფრის მიუხედავად

როგორი

დიდი სისულელეა

ცხოვრება”


-


ო.....




კი არა და

რა კარგია

რომ

მე ჯერ კიდევ მგონია

რომ

რომ

რომ

ისა............... :ც




მეცრუიმედება


2 comments:

გურამი said...

რა მოხდა ხათო, ხომ არ ჩამოგალაბორანტეს? :)

დიაღ, მე ბევრ ჩემი ასაკის ადამიანზე წარმატებული ცხოვრება მაქვს და ამას ვხედავ დავაფასებ. დიაღ, მე არ მაქვს ძალიან ბევრი რამ, მაგრამ ამის გამო ცხოვრება უაზრო არ ხდება. იმიტომ რომ "ვსო ბუძეტ, ვსო სძელაემ!"

მე-ხათო said...

lol ჩამოლაბორანტება რა შუაშია
კი არა და
არა...
: )