Saturday, June 6, 2009

პუ


არაფერი ადამიანური უცხო არ არის
ჩემ
თვის


თუ როგორ არის ეგ?
ჰხოდა ეგრე...

კი არა და

ყოველდღიურად ვრწმუნდები
რომ
მე

ერთ-ერთ-ერთ-ერთ

მათგანი ვარ....

ერთ ბიჭუნას ძალიან საშინლად არ უნდოდა
გინესის წიგნში მოხვედრილიყო

სწორედ ამიტომ
იგი
გინესის წიგნში
მოხვდა


ანუჰხთ ისა

მე იმდენაად ჩვეულებრივი ვარ
რომ
ჩემი ჩვეულებრივობა
მა
არა
ჩვეულებრივებს

ჰხუხ



ოდეს
მე
აუცილებლად დავწერ ავტობიოგრაფიას
აუცილებლად
და
წერას დავიწყებ ასე
”დილის 7 ის ნახევარზე ძილბურანში მყოფ ქუჩაზე მანქანამ შემოუხვია....”
არ ვიცი რატომ
ალბათ იმიტომ
რომ
პირველად წიგნის დაწერის იდეამ ჩემში სწორედ მაშინ გაიღვიძა
ამ ფრაზით....


მგონი ორი ვარ
კენტი მე
და
წყვილი მე

წლევანდელი მე ძალიან ჰგავს 2 წლის წინადელს და 4 წლის წინანდელს და 6 წლის წინანდელს და 8 წლის წინანდელ მე

და
შარშანდელი მე ძალიან ჰგავდა სამი წლის წინანდელ და 5 წლის წინანდელ და 7 წლის წინანდელ მე

და....


დღეს სამია ივნისის მინდა იყოს 13
ამნაირი სიმღერა უწინ მე არ ვიცოდი..........

კი არა და

კი ვიცინით
და
ძალიან ბევრსაც ვიცინით
და
კიდევ უფრო მეტსაც ვიცინით
მაგრამ აბა ერთ წამს წარმოიდგინეთ
ადამიანი რომ ამას გაიფიქრებს
”ვიფიქრე მოვკვდები, მაგრამ რომ მოვკვდე არც ეს იქნება კარგი...”
როგორი რაღაცნაირადრაღაცნაირი ადამიანია
ცხოვრებაზეხელჩაქნეულადიმედიანი
ჰხოდა ისა...
მაგრამ მე ვარ დებილი!
ესაა ჩემი კომენტარი

1 comment:

თიო said...

13 ივნისი სულ რამოდენიმე დღეშია.. შენს კენტ მე-ს ძალიან გაუხარდება :) .. ისე.. ჩუმად.. თავისთვის :) ..
როგორ იცი ხოლმე?:)_ კი არა და.. ხო..
:)):*..