Friday, February 13, 2009

სულსულელე


და
სიცხ
ული
წინადადებები
სიტყვებად დაწერამდე
ორთქლდებიან
თითებიდან

კი არა და

ყველაზე ბედნიერი წამი ჯერ არ დამდგარა
ყველაზე დიდი უბედურება ჯერ არ მომხდარა
ყველაზე დიდი სისულელე ჯერ არ თქმულა
ყველაზე დიდი სიბრძნეც ჯერ არ თქმულა
მე
მეშინია
არა იმისი რაც უკვე მოხდა
რაც არ მომხდარა
არასოდეს
მე
ის
მაშინ
ებს

და მე უნდა გავხდე
ქვაზე უფრო
ქვა
ზღვაზე უფრო
ზღვა
ქარზე უფრო
ქარი
ჩემზე უფრო
ჩემი
შენზე უფრო
ჩემი
და
მასზე უფრო
ჩემი

და
ცხელი წინადადები გრილდება
ნუ გაგრილდები
თბილი სიტყვები ცივდება
ნუ გაცივდები
მესასვენნიშნება
ვეღარ...
რამე ახალი
ამ
ხალი
დაგიმახსოვრებ
არ დამავიწყდე
ყელ
საბამი ალის ფერი
სპილოს ძვლის ფერი
ვის უნახავს სპილოს ძვალი
ანდა
ფერი
ანდაც
არა
ფერი...
მწვავს...მამძიმებს...მეტვირთება
მეტვირთმძიმება
და რატომ არ...
არ ვიცი...
რამე ახალი.....
სულსულ
ახალი
ახალთახალი
გაზაფხულო
15 დღეში
ამამწუანე
ამამზევე
ამაცოცხლე
გამაცოცხლე
სრულიად უცნობი ადამიანები მტკივა
უნდა მოვირჩინო

1 comment:

Anonymous said...

zalian sainteresoa gansakutrebit bolo strofi :)